Chorizo!

God morning, god mooooring .


Här står jag nyduschad och naken i köket och göra mat, lunch närmare bestämt kl. 08:03
En pasta med tomat sås, coctailtomater, basilica och chorizo. mums filibabba


I natt har jag nog fått 4 timmars sömn, max.


Var till att börja med på en mysig tur till Äppelbo i den heta solen, till mina sp-brudar. Käkade en dunder-god pizza på värdshuset och åkte sedan vidare till Ingessongården och bokade hotel i Paris över telefon. 
Bara tanken av det hela får mig att fnissa högt. 


Sen åkte jag hem och hängde med min bror och somnade inte förens 01.30
03.30 får jag samtal från en sjukling med 39 graders feber som är påväg hem från peace&love. Att sedan krypa ner igen bredvid honom, som hade som en gassande gloria runt sig höll mig vaken långt i på morgonen.
Men nu är min matlåda klar och jag är redo för jobbet. Sen åker jag till Dala-Järna och spenderar kvällen där med mina tremänningar och min älskade gammel moster, med i fika i fårhus café.





I morgon kommer en reporter från Aftonbladet hit till mig och Jocke.
Han ska skriva ett repotage om pappa, min pappa  ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0