Du & Jag Elephanten, du och jag ...




Elephanten och jag har nyss hjälpts åt att diska 
(Du ser älskling, han vägrar inte om man bara frågar snällt)



Förutom det har jag inte gjort ett jota på hela dagen. 
Jag vill så mycket men kommer inte till skott
Inte får man någon positiv puch av vädret heller



Men nu har jag beställt lite kläder, nätshoppat som det så fint heter
och lyssnat på musik som får benen att spritta lite

Elephanten sitter bredvid mig i soffan och daskar snabeln i ansiktet och knuffar på mig och tycker jag ska dammsuga. Så jag ska ta mig en vals över glovet med den

Ut i regnet för att få lite motion och sedan gå till morsan, slänga mig i soffan och läsa
en av de bästa böckerna jag läst på länge!


have a nice day
TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0