Hold a second, hold it!

Sommarlovet måste ha varit längre när man var liten, helt klart

I morgon är det torsdag redan och jag längtar nått så grönödiskt till helgen, till kryssning, godmat, dricka och en jävla massa party hela natten. Linda har ju satt ribban och är ju erfaren så jag vet vad jag har att vänta.
Sen har jag två sketans veckor kvar på handelsbanken. Nästa helg åker jag och firar min farfar som blir äldre, 70 år.
Och helgen efter det drar vi till Paris. Det här är ju helt galet! Hold a second, for god's sake!


Nu ska jag ta med mig brorsan, om jag ska ska släpa med honom, till glatjärn och doppa mig innan jag ska frisera gräsmattan och ta en löptur så snart solen lagt sig lite. Sen hoppas jag att få sällskap inte allt för sent ikväll. Killarna som left loppan i Göteborg i 3 dagar, jag saknar en av dem nu.
TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0