I can see you crystal clear


Jonna är nyduschad, väskan är packad, lägenheten städad och jag är nöjd.
Nu ska jag bara få ut allt det, utom lägenheten, ut i SAABen och sedan drar jag. Medan min kärlek och min bror blir kvar i Borlänge för diverse ärenden sätter de mig på tåget mot sandviken och vinkar av mig.

Nu drar jag härifrån några dagar och slappar av och kryar på mig där borta, där jag trivs så sketans bra, för att sedan komma hem och göra en arbetsvecka innan nästa helg som bjuder på en kryssning till Åland. Och jag kan knappt vänta, fy fasiken så jäkla toppen great. Party all night long
Med bara en massa Andersson:are, kan fasiken inte bli bättre !


Jag har det för jäkla bra ! ¨
Ha en toppen helg






TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0