I can see you crystal clear



Spåkulan ger mig lite tips och råd. Bland annat att jag ska se över min budget och inte tröstshoppa så mycket, för att jag en dag ska kunna köpa mig någonting som jag verkligen vill ha. sounds lika a plan, right?
(Måste ju bara tala om att det var vad jag nyss gjorde när dagbiljetterna till P&L var slut och jag jobbade till 17.30 på torsdagen när Volbeat, och alla banden jag ville se, spelade.) Det kunde han väl ha talat om liite tidigare innan jag beställde hem linnet, och de ursnygga byxerna från nelly? Men de ligger ju snart i brevlådan, attans villken otur..




Nu ska jag faktiskt göra en översikt över min budget. Jag har mycket jag ska ut på i sommar, och allt det kostar pengar. För att inte tala om att jag åker till Paris i Augusti. Fast hela den resan är ju betald och klar, så det är ju bara att sticka. Men jag tjänar mig ju en nacka i sommar xx.xxx kr , så nog borde jag ha shoppingpengar så det räcker och bli över, ner dit ;)


Föresten, om det ligger en 19 årig kille i sängen och snarkar högt och kramar en stor mjuk elefant, borde jag väcka honom då, om han ska upp klockan 05 i morgon bitti ?




TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0