to face it ...



Han skulle bara berätta i ord, inte sjunga, bara berätta hur texten gick, i låten till pappa. 
Han hann inte säga de två första meningarna innan tårana strömmade ner för kinderna på reporten.

Jag hoppas det här kan ge någonting. Jag vädjar.
Jag skulle kunna ge vad som helst för den som talade om vart han finns.





I morgon drar jag nog upp till Gräsberget, antingen enbart tillsammans med mig själv. Bara för att få min egen tid och njuta om jag inte lyckas ragga upp någon som utgör det perfekta sällskapet som känner för en lika lagom mysig lördag.
Lagom, jag älskar ordet lagom!


Fast nu ska av gå ner på byn ( Byn där gatornanför ovanlighetens skulle är befolkade, i massor.) och ta mig en öl på Selin's. Så härligt
:)


/ jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0