trettonde-juli-tjugohundraelva

Efter gårdagen när Tor for över Vansbro med sin hammare så måste han ha dunkat Mjölner extra hårt på handelsbankens tak! Kösystemet är extremt ur funktion och strömtlöst i en halvtimme. 
Jag har aldrig tyckt att åska och blixtrar varit otäckt på det viset. Men igår blev jag så rädd och stirrig när blixten inte ens hann slockna innan det dundrade så väggarna skakade.
Hu jeda mig

Men som vanligt när det regnar så sitter jag på kontoret och det klarnar upp och solen hälsar glatt på mig när jag slutar, alla tiders!
Gick hem till morsan och slockade i sängen, innan jag gjorde mig i ordning för att möta opp Lisela på Selin's. För ovanlighetens skulle, verkligen. 
Pasta, friterad banan och två Amstel på fyra och en halv timme  - toppen! en sketen tisdag


Så nu ska jag gå min tjocka hals, mitt tjocka huvud och min uppblåsta mage för att aggera gräsklippare, ta en powerwalk och sedan köpa lite snacks och gasa iväg mot Storbyn på movienight. Vilket härligt liv jag lever

Tjenis penis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0