lite sjuklig söndag

(Först vill jag bara säga att jag har ingenting med det tidigare inlägget att göra. Jag vill inte ha någonting att göra med det krig som nyss blivit startat. haha)


Jag ligger hemma i feber. Jag vet inte hur hög, men så pass att ögonen rullar, kroppen svag och kallasvettas ur varenda por på hela kroppen, och efter att ha tagit sig upp till köket och fyllt på glaset med vatten och få glida tillbaka i sängen är som .. som .. allt vad utmattning innebär.
hum.. så det verkar kunna vara en 39,4 graders ungefär kanske?

Fast det var inte så oväntat efter min förkylning.

Men så har jag världens underbaraste pojk också, som fixar alvedon, vatten, Honungsvatten och frukost på sängen innan han åker. Och dessutom kommer hem och ser till att jag får lite mat.



Annars har helgen varit toppen! En lugn fredagen med god mat hemma i Uppsälje. Det är inte många som lagar mat som Linda.
Och hela lördagen med förberedelser, kanot och utklädnader för Noret Open 2011. Har en del härliga bilder som kommer upp sen.


Men nu ska jag krypa upp i soffan i en filt med Vatten och honungs te så jag blir frisk till jobbet i morgon. Så jag kan få ledigt på fredag och åka till farfar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0