18 Juli 2011

Sjuk som en prinsessa fortfarande. Fast nu har det nyss gått över. 
Efter att gått hem till morsan och tillbaka så skulle jag väl förklara mig själv som frisk, snart.
I morgon hade morsan o/c planer på att åka till Rättvik och åka Gokart och då hade jag ju tänkt vara frisk, förstås. 

Fast att jag inte kommer vara det, och att jag ska stanna i sängen har jag fått stränga order om idag. Det var knappt jag fick gå på toaletten innan tobias var uppe med pekfingret och förvisade mig tillbaka till sängen, ögona bummns!
Men jag mår bättre nu. Ska ställa klockan i morgon för jobbet och känna efter hur jag ligger till. Förutom örvärken, huvudvärken och den slitna kroppen så är jag ju så gott som frisk, liksom.

Här kommer lite bilder från Noret Open i lördags också  -->
'
finast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0