5 Juli 2011



http://gd.se/nyheter/sandviken/1.3675691-barnen-vill-ha-ett-avslut



Det är mycket nu.
Igår ringde ännu en reporter från Gävledagblad och ville att vi skulle vara med i ett repotage där, om oss och pappa.
Och idag hade de ringt från Dalarnas tidningar och sökt mig för att även de ville skriva om det.
Det här var inte vad jag räknat med.
Det är jobbigt. Men jag gör vad som helst som skulle kunna ge någonting. Kanske ett avslut och begrava honom hos farmor en dag.


De säger jag är stark. Men jag vet väl inte det.  Fast jag tror jag är stålmannen så brister ofta och tårarna bara rinner i floder utan minsta ansträngning, sådär så man inte ens kan blinka bort dem för att se klart.




Jag vill bara visa er låten som Jocke har börjat skrivit. Den är så fiin
Ni ska bara höra när han sjunger. Jag är så stolt över honom, han är så duktig

Pappa lever i honom nu. Så är det bara




vers 1:
Jag önskar du var här nu, kunde se hur stor jag blivit
men alla drömmar kanske inte kommer att bli sann
Du var världens bästa pappa, det vill jag du ska veta
Jag har saknar dig så mycket sen den dagen du försvann

Vers 2
Jag drömde väldigt ofta, att du var tillbaka
Åh fy fasen när jag vakna, mina tårar bara rann

Vi måste acceptera, gå vidare i livet
Jag och min syster vi har bara varann
ref:
Det här är sorgligt som fan
när någon man älskar försvinner eller dör





Det här är nog den finaste bilden jag någonsin har tagit. Den är så fin så fin på alla sätt




Så idag när jag gick in på facebook hade jag en vänförfrågan från en kille jag aldrig hört talas om. Jag accepterade och trodde att han kanske kände pappa, eller kom från Sandviken. Men Ikke, Killen hade sett mig i tidningen och tyckte att jag "va något oerhört vacker ärligt talat" började leta efter mig bland Sveriges alla Jonna Andersson. Det var roligt att höra! :P

Tjong i ballongen, nu måste jag kissa! Kissblåsan är så full att det tycker ända upp i magen, så man skulle kunna tro att jag är gravid i 5 månaden.

TAKE CARE




Kommentarer
Postat av: katta

En stor kram!

2011-07-06 @ 09:31:17
Postat av: Denice

Du ÄR stark Jonna! Starkaste tjejen jag någonsin träffat!

2011-07-06 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0