Kick off, vansbrosimmning

Jag forsätter att klicka upp spåkulan på fejjan. Nu ska jag" sluta ta marktjänst och lära mig säga nej" - ska jobba på det! Sen fick jag höra att jag kommer att" dansa mig igenom sommaren: mest på rosor". Och vad säger man omdet? Det gillar jag! skulle jag kunna annat ?
Jag hoppas den här dagen spinner på lite. För till eftermiddan kvällen kommer Emma på detj. Göra tacos och bara vara, så himmelens skönt! Ja, om hon nu kan ta sig hit? Undra om hon tänkt på att Vansbro simningen börjar idag?
Emma! Jag tror du hinner hit till kvällen och middagsdax om du försöker tränga dig in i bilkön mot Vansbro vid lunchtid.


Vilket låter lagom nog för mig att hinna röjja undan här hemma.
TACK fucking CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0