What are words

Min tidigt inplanerade spingtur såhär halv sju på morgonen blir inställd. Jag är hes som en kråka.
Fast det är många gånger jag tagit förnuftiga beslut kl 6 på morgonen i den varma sängen. hea hea

Eftersom min kärlek ordnat matlåda till mig idag hinner jag snosa lite extra i sängen. 
Idag mår jag bra, idag blir nog en toppen dag!¨

Ska äntligen få komma och träffa Maja ikväll, och de ser jag framemot. Banne mig jag har saknar henne
Hon som dessutom har fått en till liten dundersöt byracka om halsen. Så nu måste jag väl dit och busa



källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13268448.ab

Tre år skulle lika väl kunna vara tre veckor. Jag saknar honom lika mycket, jag minns honom lika tydligt, jag väntar fortfarande på att han ska ringa

När vi satt på Selin's och Mats la handen på Stinas panna ville jag bara slå ansiktet i händerna och skrika hur mycket jag önskar att jag hade min pappa här som brydde sig så mycket om mig också

Kommentarer
Postat av: Kristina F

Jag kunde inte låta bli att läsa artikeln och jag kunde inte låta bli att känna tårarna bränna bakom öronen. Även fast vi inte känner varandra så jätte bra så känner jag att vi faktiskt gör det på något sätt. Vill bara säga att vi tänker på er! Sluta aldrig hoppas, det tänker inte vi göra heller.



Kram på er!

Från hela familjen Fristedt

2011-07-05 @ 11:48:24
URL: http://kickansplace.devote.se
Postat av: Jonna

Jag känner desamma Kristina. Det var ändå en tid i livet som ni är en del av.

Tack!

2011-07-05 @ 22:07:10
Postat av: Frida

usch tårarna sprutar rätt ut. Tänker så mycket på dig jonna. <3

2011-07-07 @ 12:49:18
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0