I'm home

Jag är hemma. har haft en helt underbar semester och en första vecka på mitt sommarlov i Grekland!
Toppen hela veckan och jag kommer att spränga världens största bildbomd så ska ni få se.
Mot slutet av veckan började vi nog alla känns oss nöjda endå, när man har någon hemma som man längtar efter. 
Så jag fick ett varmt välkommnande hem, efter att min gas-muskel jobbat hårt från Arlanda till Vansbro och jag fick njuta i en varm famn som bjöd på pussar och kramar.


Sen kom en drös med grabbar med varsin öl i handen och i form för marknadsdansen i Järna. 
Jag var allt för trött för att ge mig ut på de roligheterna, utan blev istället sällskap till chaffören. Chaffören som har köpt en ny snygg bil så jag ryser när vi far genom byn. rawr, right




Nu sitter jag och fryser om fötterna och väntar på morsan. Ska dra på mig ett par stumpor och skinnjackan och sedan åka till Dala-Järna. Dra ett varv på marknaden och titta om man kan fynda något. Annar är jag nöjd med en Langos innan vi far till nås för se de kära Ingmarsspelen.
TAKE CARE
jonsjonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra bilder vill vi ha :D hoppas ni haft en bra resa!

2011-06-20 @ 10:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0