Life's rock


Haft världens vackraste dag i Sandviken.
Legat hela dagen i solen och läst och njutit av livet. Underbart

Dessutom tagit ett dopp i storsjön. Till en början frivilligt när solen blev för het. Fram till det att jag fegade ur och jocke slängde i mig..


Nu har jocke somnat framför Sunes sommar i soffan och jag ska ut och vattna blommarna med farfar i världens vackraste trädgård. Plocka rabarber till en kräm ikväll och en paj till i morgon när tobias kommer och hämtar mig och vi åker till IKEA med Anna och Andreas som också ska med.

Steka ryggbiff och skjuta in potatisen i ugnen och sedan äta middag i kvällssolen på balkongen. Wonderful, huh?


Livsnjutare 


Hur taggad jag är för cruisingen ?   em ... såhääääääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0