popcorn, jordnötter och mjölk


Jag älskar alla människor med en positiv och glad inställning till allt! Då vädret är dålig, skorna är för små, brutit en fot eller läst fel på kartan. De påverkar alla andra runt omkring
Men det gör också alla trökiga jävlar med en negativ inställning till allt, och jag är så trött på såna människor eller deras attityd ..

Idag sa en person någonting till mig som sårade mig så hårt och har påverkat mig hela dagen. Men tack vara de roliga, glada och positiva människorna jag har runt mig så blev min fotbollsträning och resten av min kväll toppen.




Tog en iskall dusch efter dagens träning och kava ? kvafta, kvaftiga, .. ? (hur fan böjar man ordet kvaft liksom?) same shit och hur som haver så har det varit oerhört kvaft och varmt med åsk- och regnskurar. Men nu är jag som sagt avsvalkad och kom nyss hem från konsum med en påse popcorn och jordnötter.
 
Ska bara invänta min kärlek och fråga om han vill ha stryk i fifa






Lóran han är min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0