Skolavslutning och student !!



Balkongdörren på vid gavel, spelar hög sommarmusik, lockar håret och dricker te.
Nu är jag klar. Jag är så redo man kan bli för att ta sommarlov!


Ska skynda mig ner till VUC säga tack för igår och sedan struntar jag i min egen avslutning och går och tittar på världens bästa brorsa istället. Han går för sjutton gubbar ur nian!   what? When did this happend?


Jag kan ju bara inte missa när han ska sjunga. Det här skulle du se pappa, fy fan va du skulle vara stolt över honom. Du skulle var här. Ni skulle vara här!
Sen måste jag hem och dammsuga och klippa gräs innan jag drar vidare till stockholm efter att ha kramats med studenterna och skrattat med deras glädje idag.





Alla är klart. Väskan är packad! (eller njae, .. snart.)  Bikini-linjen är rakad och jag är världens lyckligaste. Övernattar på Arlanda för att sedan ta första bästa plan till GREKLAND i morgon. Närmare bestämt Kreta! great huh?


Så i morgon ligger jag på PLAYAN ! Men det behöver ni ju inte tänka på när regnet står som spön i backen här hemma.




Jag har det bra
Jag har det bäst

Allt jag önskar är allt jag har!



& du är det bästa jag vet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0