12 Mars 2011


Gårkvällen var överskön. En god middag med jordgubbar till efterrätt. Dessutom briljerade jag på På spåret! Tänk att spanskans språkkunskaper har gett nytta och kunskap i livet. Inte för att jag trott annat heller (förutom när jag läste halva kursen, steg tre, och var ganska less)

Petter Northug må vara en riktig fjant ibland med sitt provocerande, men man kan inte förneka att han är en jävel på skidor, helt otrolig faktiskt. Kan inte heller förneka att han ganska snygg heller med sina glittrande ögon. Men den största bidragande orsaken måste nog ändå vara hans röst, smälter lite av dem norska charmen.




Och idag spritter vårkänslorna i kroppen! Inte ett moln på himlen så långt ögan kan nå. Ska ge mig ut på en löptur och sedan hem och koka kaffe, bre ett par smörgåsar och för första gången i mitt liv köra en automat ut till stugan, slå ner rumprna i i stolen och sola med en kopp rykande kaffe i handen, awsome huh?  Skulle gärna haft en skoter, brorsan, pappa och min farmor med också.




happyface



TAKE CARE!
have a nice day  in sun

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar till april!!

2011-03-13 @ 21:44:39
Postat av: Jonna

Men jag med! Hoppar ur brallan snart!!

2011-03-13 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0