Fiskarheden









Onsdagen bjöd på strålande väder (som hela och resten av veckan), & Barnens Vasalopp
nej, men det är väl klart att jag inte var med! Jag e ju vuxen nu.







Segrade gjorde hon, vår lilla tâssla
Kvällen avslutades med Bio på Högfjället, 127 timmar, seen it ? awsome min nya hjälte, näst efter Robin Hood







Torsdagen med plusgrader.
Kunde inte ha fått en bättre dag i backen, i Kläppen, där jag fick en heldag med Josef
17 grader uppmättes som mest i Solen. Awsome ? yeah
Kunde bara inte sluta säga hur underbart det var, hela dagen!  





Mellan åken drog vi oss ner och fick oss varsina Yoggi
- gratis of course, gratis e gott



Från Harry's

Torsdagskvällen spenderades på Harry's, jag och tobias
Så jäkla trevlig kväll! Mycket folk och dans och dricka
Träffa nya sköna trevlig människor
Men framför allt, Bjön Rosenstöm!  Fy fan va glaad jag är, vilken kväll.
Vilken vecka! taack!

Och ni ska veta att det var en överlycklig Tobias som kom hem med en trummpinne från Björn Rosenström, och två plektrum. Det du Linda! För sök att slå det, ;) sa han samtidigt som han skratta och lyfte upp mig i luften. Överlycklig :)





En av två bilder jag lyckats komma med på. Och look at that body!
Ser ni vem jag ser ut som?  Jo, men Tom för fan, Tom i TOM&JERRY
Då när han hoppar ner i stupröret på ett höghus för att jaga Jerry, och så kommer han ner och kroppen har blivit lika lång som stupröret.  Eller hur?!  exakt















Det här e Moffa
underbar
Först idag slog det mig att jag inte kom ihåg han hette på riktigt
Fick smyga in i sovrummet och kolla


Jag är bara såhär barnsligt lycklig
Så underbart liv jag lever
Så underbara människor jag har runt mig

Jag har just haft ett helt outstanding sportlov, verkligen!
Jag har haft det precis som jag vill

Tisdag morgon plockade Anna upp mig och vi får iväg till Sälen, Fiskarheden
Lastade av grejer och drog snart ut i skidspåret. Längd skidor! En god vän sa till mig en gång, "Längdskidor, det är för dem som tycker om att plåga sig själva"
Och banne mig, så är det. 6 km, helt underbart skönt, vilken träning!  Önskar jag kunde göra det offtare!  Jag har det bra, jag har tur som har en kille som jobbar på Anders skishop. Eller, usch jag blir så bortskämd!

mycket skidor, mycket sport och bara glada underbara dagar. Haft ett underbart sportlov!
Tack för att jag inte är en av dem som setat inne vid datorn och kastat bort det.

Nu ska jag packa stora utomlandsresväskan, för i morgon åker jag till Sandviken, till farfar
där väntar två veckor med praktik



TAKE CARE


Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag och Markus lyckades få med oss varsin trumpinne hem från stockholm, som var halvt sönderslagen av Taylor Hawkins ;)

2011-03-06 @ 19:30:58
Postat av: jonna

Ooh, det var inte dåligt. Det var nått att skryta med det också! Måste nästan säga att han har ett nytt mål att sträva efter ;)

Men han va bra glaad och nöjd.

2011-03-06 @ 22:56:04
Postat av: Jocke

Ja jo det hade jag också varit haha :) alltid roligt att få med något hem när man varit på ett gig!



Men jag lär nog vara lite fräck och knäcka Tobias med att Taylor är något större tror jag ;)

2011-03-08 @ 14:26:19
Postat av: jonna

Hahah, Joo det kan man nog lugnt säga att du gjorde. ;)

2011-03-08 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0