I'm walking on sunshine

and it feels so damn good!


Klockan är snart 07, det är lite frost i skuggan, jag hör fåglarna kvittra genom fönstret och solen letar sig fram. Vackret.
Började min morgon med en skräckupplevelse. Hasar mig in på toaletten och tror att jag ska falla genom jorden när jag sätter mig på toalettstolen där toalettringen är uppfälld. Men lyckades snart lyfta upp mig ur de djupa hålet. Så nu är jag klarvaken och adrenalinet har snart gått ur kroppen.

Min sista heldag  på Nävergården. Delade känslor måste jag säga
Men jag ser verkligen framemot att komma hem ihelgen. Det händer så mycket där med!!
Hoppas på tjejmiddag på Selin's på fredagkväll (Please, say I dooo!)  Och på lördag väntar äventyr! Äventyr jag inte vet någonting om, bara att det kommer blir grymt roligt, spännande! :)






TAKE CARE!
puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0