Jag har väntat så länge på just denna dag!

Look what I finally got in my hand!




Ja, jag känner ett lyckorus genom hela kroppen, en underbar känsla! Så himla skönt! Nattens drömmar har ställt till så jag känns mig som ett spagetti kokt al dente hela förmiddagen innan vi skulle kör in till Gävle. Och nog var det det som behövdes allt tror jag nog minsann!



Så förbaskat glad och lycklig, kan bara inte sluta lee! Helt undetbar, framför allt för det här. Men för så mycket mer, så mycket som händer nu. Om annat vill jag inte tala om så mycket, men det är underbart. Jag har ett underbart liv som kommer bli som jag drömt om nu, med allt! Ååh jag har mer att se framemot!

Underbara familjer, en underbar pojkvän och världen bästa vänner. Det är inte mycket som slår fel då  inte. Nog finns det många stolpar med motgångar, och tur e väl det ändå. Därför kan jag njuta extra mycket av allting!







Måste ge mig ut på en springtur och göra av med energi. Försöka att skaka av en hundra del av allting om jag ska kunna komma till freds. You know what I mean, you know the feeling? or do you? ;)


Kommentarer
Postat av: Theres

Åå va roligt! Grattis Jonna! =D Nu är det bara bussen som fattas ;D

2011-03-11 @ 20:21:58
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: Jocke

Grattis =)

2011-03-11 @ 22:14:15
Postat av: Jonna

Åh, ja tack så mycket! :D Nu äre bara bussen som ska fixas, renoveras och fixa högtalare! .. ja, och få köpa den först också förstårs, till ett rimligt pris! ;)

2011-03-12 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0