Nävergården

  Är du Annacari & Kjell-ove's dotter?
Du är så lik mor din så !    - haa, de säger så




Andra praktikdagen  ... - & jag ser ingen framtid inom dagisbranschen! that's it
Ungarna är som monster! Efter lunchen, jag trodde jag skulle kolappsa  oh hell no
från fyra års ålder, näst intill odrägliga. Annelie, som jobbat där sen jag gick där .. 16 år sedan .. dööööhh

Annat är de med dehär andra små hjulbenta lammungarna med blöjor, som bara kan gurgelspråket, bajsa och sova .. dom gillar jag!


Hittat på en pärm inne på peronalrummet med foton från alla tidigare år, där finns både jag, mamma och pappa. Jag måste ta ett kort att visa. Den ena frisyren värren än den andra!

Så, nu efter en lång löptur i solnedgången ska vi äta semlor och titta på Hockey. Fina dagar
Jag trivs
Antar att jag inte missar allt för mycket där hemma? Förutom förtvivlade Robin som saknar mig i skolan där han sitter ensam i ett grupprum.





TAKE CARE

j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0