Oh my god, Oh my god


taack solen för att du stålar glädje och gör alla dagar positiva!
Nu är jag bara såhär lycklig igen, för .. för .. DÄRFÖR!  Tror jag måste ringa Sara faktiskt.

Och mycket får mig att längta hem lite, även om jag njuter av att vara här varje sekund.
I morgon ska jag åka in till stan och träffa en tjej som jag inte sett på .. få se .. räknar på fingrarna*  .. i allafall minst 12 år.   Hu geda mig,  lät som gammelmoster Gunborg skulle sagt det där.


Nu börjar de små barnen komma krypandes till mig, ska jag behöva sakna dem när den här veckan e slut? Aa, Viggo, sötare sak får man leta efter. På tal om förskolan .. Det finns en pappa, Oh my god oh my god! Nå mer kan jag inte säga, bara rawr. FILF (hahaha, ......rolig jag är.) 






Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha xD de e bra jonna ;)

2011-03-15 @ 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0