this is the world we live in












Grandpa you're amazing













Roland är lika gamal som han ser ut 



Ingegerd är inte lika gammal som hur ser ut, hon är äldre







<3








Det bästa jag vet är att höra honom skratta
Det bästa jag vet är att höra folk skratta
Sådär från hjärtat som bara bubblar ur en och man nästan inte kan sluta

Speciellt när man skrattar åt minnen
Det gjorde vi idag
Samtidigt som han skrattar blir jag glad i hela bröstet, nästan så glad att jag vill gråta

Fy fan va jag saknar dom
Allt blir så mycket mer påtagligt här, det är jobbigt
men jag älskar att vara här!








when you miss someone the most
it can only get better



åh, vilka tjocka kinder du hade engång








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0