tomorrow, tomorrw I love you, tomorrow


Äntligen är det i morgon, i morgon! Eller i morgon är egentligen redan idag, i morgon har faktiskt just börjat.
I morgon är inte längre i morgon, utan idag!

Och jag ska äntligen få slänga mig om halsen på den jag älskar, som jag saknat så och längtat efter.
Inte nog med att han kommer hem tidigt från jobbet. Han ska dra med mig ut på äventyr.  Hoppar ur brallan av förväntan och spänning. Någon eller några ska göra oss sällskap och det verkar som att vi ska åka någonstans. Aa, ni kanske märker att jag knappt inte har en aning om någonting, ingenting alls faktiskt. Fast det har jag nästan aldrig om någonting i allafall



Hade sällskap av Markus på bussen från Borlänge. Han är väl en spjuver han också, inte kan man undgå att skratta då inte. Dock drabbades jag av akut kissnödighet i nås och började svettas och frya, och med risk för att kissa på mig kunde jag inte skratta. Fast jag tror inte han märkte någonting, i sista sekunden innan den precis skulle till att spricka, min blåsa, kom jag på att det fanns ju för sjutton gubbar en toa på bussen. Tack och lov, annars hade det nog skett en olycka.


Har dessutom varit ute och sladdat med de häftiga grabbarna! De som har lite kontroll på saker och ting. Sen kom jocke och satte sig i våran bil. Tog ett sista varv på icaparkeringen och jag gasa, ratta och drog i handbromsen. Kanske inte lika full kontroll på allring. Och Joakim bara skratta, vet faktiskt inte varför?



TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0