den kungliga huvudstaden




VÅREN ÄR HÄÄR!

& Jag älskar stockholm
helt underbart har jag det, och det har bara börjat
Här går jag omkring och känner mig som en stadsbrud, fast det egentligen nog bara skriker byfåne om mig.

Min tredje praktikdag på Garden Bistro & design. Och allting känns så himla roligt
Människorna är hur trevliga och hjälpsamma som helst. Inte alls nå stöddiga storstadsfjollor
Och vad har hänt under de två dagar jag jobbat so far ?  Brandlarmet har gått, jag har fått hjärtsnörp i hissen och sett Markus Aujalay, twice !  Aa, ni vet han från Mästerkocken? Gaaanska, fränt tycker jag

(Okej, jag har typ aldig sett ett helt program av det. Och visst inte vem har var direkt jag såg honom heller. Men jag kände igen snubben.  Äre magnus uggla? nee.. ? Äre han från MTV ? nee.. ?  hade aldrig kommit på det om de inte talat om det heller. Men är man känd från TV så är man, och det måste man ju bara skryta lite med.)




& så mycket mer ska hinnas med i veckan, så mycket mer att se fram emot!
Men nog längtar jag hem lite också, efter honom
Som redan börjat flytta in saker och placera sig i lägenheten, honom jag älskar så mycket.
Där skulle jag vilja vara nu också






TAKE CARE
/ jonna andersson


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va härligt det låter Jonna!!!

Våriga kramar Jennie

2011-03-23 @ 07:42:51
URL: http://hjartatsrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0