Garden Bistro & design

www.gardenbistro.se
ganska nice, huh?


Det är väl faan att man bor i Vansbro
Det är väl faan att man har ett år kvar i skolan¨
& det är väl faan att stockholm ligger så förjordat långt bort
... annars hade jag haft jobb nu. skönt!


Jag är inte längre lika bitter över detta som jag var igår. För senare inkom ett samtal som fått mig lite förväntansfull. je undre sö je fundre

Tänkte säga att jag är mellan två jobb, (som arbetslöse Fredrik i c/o Segemyhr säger) fast så är det ju inte. Det har ju ramlat in ett till lite extraknäck. Men vad väntar nu, dessutom.. ?




Det är vackra dagar nu, och jag älskar mornarna med morgonsolen och fågelkvittret!
& Jag har så fruktansvärt ont i benhinnorna så undrar hur jag ska klara av mina sista åtta timmar nästan. Känns lite tråkigt att det är sista dagen. Har haft en underbar vecka!
men jag börjar saka mina classmates och alla andra underbara människor där hemma!


Ikväll blir det finrestaurang, ikväll väntas Tapas!


jag har världen bästa moster
& jag har världens bästa farfar
  hjärta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0