All I need is you


Väcktes upp ur sin skönhetssömn inatt klockan 03 av något glatt fyllo, bra på lyset, som hade varit på Harry's i Sälen och partajat med arbetskamraterna. Efter det kom en skolångest utan dess like, panikångest.
En månad från skolan, men inte är jag nöjd för det inte. Nej, stryk skulle jag ha!

Det var skönt att vistas med tokstollarna igen. Men första lektionen var pest. Det bådar inte gott
Behöver väl några veckor att komma från drömtillvaron i stockholm till verkligheten här igen.


Igår gjorde jag min lillasyster och mamma, som jag saknat lite, sällskap till biografen.
Hur många lingon finns det i världen?  seen it?
Vilka underbara människor. För att inte tala om min nya stora kärlek - Sverrir Gudnason
Oh.my.god





Fast ikväll kommer ju min andra kärlek hem, äntligen!
Får nöja mig med honom ikväll, hehe, för jag har ju saknar honom också, nått så förjordat!



Och Kalle, min älskade Kalle Björklund har satt sitt betyg på mig och jag är tydligen klar med kursen, vilket passade väldigt väldigt bra idag. Ska gå till posten och hämta ut mitt körkort och sedan vidare till .... med förväntan på vad som jag ska få höra där!


TAKE CARE
Have a nice day fellows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0