31 mars 2011


Gårdagens idrottslektion har gett resultat. Det talar alla muskeler i hela kroppen om för mig idag, med en matt röst. Som om de inte skulle behövt jobba på år och dar, vilka latmaskar ..
Men tur är väl det, som jag kämpade  och så trött som jag var efter vill jag då ha valuta för pengarna men en möda väl värt besväret!

Tog en långdag i Dala-Järna igår, åkte dit för att fira min tremänning, som många andra människor i världen blivit ett år äldre även i år, och blev kvar ända till sent in på kvällen när de gärna ville göra hemgjort pizza och bjuda på. Tackar man väl inte nej till! taack för det, underbara människor


Idag ska jag käka lunch med morsan. Fick lite dåligt samvete när jag varit borta så länge nu och aldrig är hemma så det blir lite mor-och-dotter-time. Dessutom var det pannkaka i skolans matbespisning, vilket perfekt samanträffande.  evil laugh*
S
en vrider jag upp ljudet på max i bilen, sätter foten på gasen och kör iväg till Björbo!



TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0