yesterday is history tomorrow is a mystery


Jag är i allalfall en erfarenhet rikare!

Fast jag hoppas att de här veckorna kommer att bli eller ha varit mer givande mot slutet. Har knappt fått någon information om hur någonting funkar, eller vad de brukar göra eller på vilket sätt de jobbar. Men det kanske kommer, har ju bara gått tre dagar. Får väl fråga mig fram lite .. just nu känner jag mig bara som ett av dagisbarnen som springer efter fötterna på fröknarna, med snorig näsa och rethosta.




snygging







snygging



bedrövlig färg pappa, bedrövlig! Nästan lika skämmit som när jag råkade färga det rosa på dig





& så Jonna, i sina bästa år!


jag måste väl bekänna mig lite, nu när jag talar om att jag ska bli en erfarenhet rikare och jag hoppas att veckorna ska bli mer givande. På eftermiddagen kom lilla Ebba och kröp upp i famnen och ville bygga pussel med mig. Plötsligt känner jag en hemsk stank från nedan, (konstaterar ett det inte kom från mig, den här gången) och känner snart hur det händer grejer i brallan på Ebba. Jag drabbades av panik och gjorde en riktig fuling, en undanrymmare. Satte fort ner ungen och talade om lite, extra högt, att jag var tvungen besöka damrummet i hopp om att någon annan skulle få vittring på härligheterna. 

Herre gud, jag är bara 18 år, jag känner mig inte mogen än!  .. Ge mig en vecka till



TAKE CARE!
/ j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0