Bal 2011

vackra prinsessan Samantha









Josefine Tännström, som en snygg filmstjärna!












såå vackra så vackra!






för att inte tala om Madeleine





& han som blev Balens Kung, kusin min 
Måste varit för den snygga frillan jag fixade till kvällen















God damn so beautiful!
vilket par









Alla var så vackra och så glada
Men inte undra på det, jag minns hur jag kännde som då bara var ett "mähä" ändå

Förra året, förra balen, tobias bal. Det var det bästa dagen och kvällen i mitt liv tror jag.
Mycket bara för att man blir så glada för andras skull, för att de är så glada



/ Jonna Andersson




Nu sitter jag med fötterna på bordet och äter en smörgås framför Tv:n. 
När klockan ringde vädjade mina ben om upprättelse. Men hur mycket jag än också ville så kunde jag inte låta dem få ligga kvar i sängen.
Tog mig en återställare, inte i form av alkoholhaltig dryck utan en fotbollssträning. Sedan en löptur och nu är jag fit for fight igen.   typ .
Gröten på morgonen räddade nog min dag.
Däremot ska jag nu låta den få lite vila. Sjunka ner på spikmatten i sängen och läsa ända tills jag somnar. Sen traska hem till morsan och käka lite grillat och hoppas kunna ta del av hennes fest ett tag innan jag - lyssna - går och jobbar mina 8 sista timmar på Selin's!
Inget illa menat med mina ord, fast efter 3 år där så känner jag mig ganska nöjd med att få byta arbetsmiljö ett tag.



TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0