fjärde maj tjugohundra elva

Uppe med tuppen


Ingen kompensation för den långa gårdagen
så det är bara tejpa upp ögonlocken och daska sig själv i stjärten och ta riktning mot skolan det
punkt slut.


Inte grinar jag illa för det
inget jag räknat med över huvudtaget så
hade bara varit en bonus



Hare Krshna Hare Krshna
Hare hare
Hare rama Hare rama
rama rama



Maten var, med lite finare ord, en smakupplevelse
Ska  inte säga att det var otäckt så, men en smakupplevelse i de hunduiska templet
Där var jag nästan bara orolig och rädd att han skulle tuta i mig någonting som gjorde att jag skulle konvertera till hinduismen


Fast jag tror det gick bra
annars så var de andra helt ok
Faktiskt mycket intressant att lyssna på
Även om jag kan tycka att de har lite märklig åsikter och syn på vissa sakern ..
tur man får tycka och tänka som man vill. jag i allafall





TAKE CARE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0