God bless me!



Efter denna morgon överväger jag att omstrukturera mina morgonrutiner.
Äta frukost, sminka, och borsta tänder och sist klä mig. Allt detta naken för att garantera att kläderna ska vara rena innan jag knatar iväg till skolan.
Tack och lov var det inte O'boy jag spillde i knä utan te som snart torkade. Värre var det med smiket och tankrämen som satt sina spår på t-shirten.




Det var inte förens igår kväll när tobias talade om hur tidigt han skulle upp till jobbet idag som det slog mig att lovet var slut och jag skulle stiga upp till skolan nästa dag.
Så den ångesten slapp jag och har inte behövs lagt någon onödig tid på på det härligaste lovet på länge.

Valborg var en del av en besvikelse, synd nog

I morgon far vi till Stockholm och bli borta från 06 till 23 för att besöka nå synagogor och moskéer. (!?)
Mycket intressant (Läs: inte ett dugg jävla intressant) har jag hört från förra årets elever. hea hea, vi ska tydligen vara barfota och sitta obekvämt på golvet och äta! Men hellre detta än ett prov!



TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0