I pull down that gun


I morse flög jag upp ur sängen som jag fått en raket i rumpan, när alarmet ringde. Adrenalinet pumpa och hade något sett mig skulle de nog trott jag fått ett epilepsianfall. .. Men då var jag vaken sen också.

Gjorde mina vanliga morgonrutiner, som jag fortfarande inte omstrukturerat, så fick byta tröja efter att dregglat ner den första med tandkräm, igen.

Gick till skolan med ett leende på läpparna och plåster på hälarna. Sen "påminner" Theres mig om att jag ska ha redovisning i religion på min uppsats. "jaha" sa jag och satt sedan hela min historia lektion och gjorde en powerpoint-presentation och redovisningsmanus. För att sedan möta Naschwa i korridoren som talar om att jag ska göra den nästa vecka. "jaha" sa jag, neg lite fint och klickade upp spotify och chillade den sista kvarten av historian.

Nu fick vi veta slutbetyget i religion A och blev en lektion rikare, eller överflödiga. Så får väl försöka ta igen historian medan jag drömmer om den "mustiga köttfärssoppan" som väntar om en timme i skolbespisningen.



På full mage ska jag gå hem och städa hela lägenheten, baka bröd (som tobias tvivla på att jag kan. Han tvivla på mina matlagningskunskaper över lag. Därför finns det alltid köptas köttfärs i kylen, och nudlar i skafferit) och sedan gå på träning och tillkvällen försöka hinna ta mig till Järna på ev. lite tårtkalas till deWall där Kim, the man, fyllt 21.



TAKE CARE!

/ jons jonna frida elisabeth andersso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0