Kan man vara kär i en bil?



Precis kommit hem efter en vända till Emaus med soffhäng. 
Och att brumma hem genom byarna med Colten i solnedgång med högmusik och baslåda, grrr rawr, jag ryser!
Att sitta i passagerar sätet är inte långt i från lika bra som att köra.
Jag älskar den, Colten, tobias bil.


Kommer in i Vansbro och glider förbi Hemköpsparkeringen där som vanligt ett flertal bilar står uppradade. Byns byers samlingsplats. Där bland min kusin. Så fick väl lov att glida in i en ficka bredvid killarna spela lite cool och fråga vad man gör på hemköpsparkeringen en död, men fin kväll som denna ? Svaret var egentligen ganska självklart om man bara tänker efter. - Jo, här hänger man när tanksymbolen börjar blinka rött på instrumentbrädan.

Ah, nej men det finns ju ingenting annat & göra än att åka bil, liksom, även om bensinen är slut?



Men det är säkert trevligt att sista i en knökad bil, som dunkar så hög bas så man inte ens kan föra en konversation. De har säkert jätte trevligt tillsammans. :)


Nu ska jag ta mig en macka av mitt egen-nybakade-chiabattabröd och sen försöka få tobias i säng! Äh, eller aa, ni fattar va jag menar .. hihi
TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0