my body wants you boy


Irritationen och nervositen är fullbordad för dessa uppsatser, kurser och betyg, så fyfan.
Skulle vilja dra en lång svordom och säga några väl valda ord till två lärare på skolan och ge dem en omgång. Fast jag vet ju bara vad jag förmodligen har att vänta, och kanske ska få det upptryckt i fejjan innan jag ger tillbaka på egen medicin.

Om det är som Kristoffer säger så har jag antagligen ett IG i Svenska, där det borde vara ett VG minst, tills nästa termin. Ragata, som Theres kallar henne..


Annars har jag mycket och göra i allafall och ska sätta in alla hästan för att klara det.
26 dagar sen åker jag till Grekland, och det vill jag känna mig förtjänt av. Så nu ska jag ha det förjävligt :)





Jag spejjar efter mitt mål, och jag ser snart slutet!


Annars har jag det underbart, ni vet. För att jag har en sån underbar pojkvän som brottnar ner mig på golvet när jag inte är tyst, som pussar mig i pannan när han tidigt åker till jobbet, ständigt talar om hur knäpp jag har, fast han är minst lika knäpp själv och som talar om att han uppskattar det jag gör och älskar mig för att jag är jag. Fast jag är så knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0