Someone's watching over me






Inte för att jag tror att ni missat det, men värmen är tillbaka!
Om man ska se det kritiskt så är det ända negativa med det att utesveringen är på plats på jobbet.
Men just ja, jag ska ju inte jobba där i sommar, så det var inget föresten! ;)


Ska ta mig en springtur och sola mig lite innan jag beger mig dig och försöka  tuta i Haci några positiva lögner om varför att ska börja jobba där i sommar igen.
Sen packar jag väska men lite löparkläder och ställer i hallen, för i morgon drar jag med morsan och de andra damerna till Örebro och springer VÅRRUSET.

Innan det ska jag göra nationella i Engelska och ha lunchmöte med Alexander på Selin's!
Eftersom jag och Malin är två extremt viktiga personer på den här skolan, om vi ska kunna få ta sutdenten med mössan på sned nästa år så måste vi ju ta oss i kragen.
Fast lunch på Selin's känns inte så jobbigt faktiskt.



TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0