this lovely life




Kan inte ha valt ett mer passande och nyttigt, för mig, "ämne" till mitt hälsofrämjande program på idrotten.
Mental träning, självkänsla.
Undra om jag alltid skulle stått på samma ställe och stampat på mig själv annars
Mia Törnbloms Mera självkänsla gör under och förändringar i många människorsliv. Och jag har redan kommit på mig själv med att kämpa på och fundera bara efter ett par tre veckor.


Jag är ungefär såhääääär glad att jag fått sluta 5 timmar tidigare. Det blev ingen helvetes helg! happyface*
Turkarna ville ut och supa, och dra till Äppelbo som många andra i kommunen. De gör dem väldigt rätt i!
Nu när jag blev 5 timmar rikare ska jag försöka få ihop en romantisk middag och bara njuta av en ledig, fin lördagkväll och kanske ta en öl.



Och i morgon är hela dagen min, som där dock ett x-antal minuter måste ägnas till plugg och sedan lite spel och film på Storbyn, hoppas jag!  Vilket underbart liv jag lever, jag har det bra. 
Och jag vet inte om jag önskar nått mer. Kan inte ha det bättre.




TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0