härliga tider!


Efter 13 snoosningar och en het dusch var jag i skolan i tid och otid. Bortsett från att datorn råkade stå kvar hemma på rumsgolvet skulle jag ha klarat det galant. 
Men nu betar jag av arbete och efter arbete. Det går bra nu. Härliga tider!


Gårdagen var en dunderskön bakfylle-söndag.
..Fast jag var inte bakfull.

Vaknade vid tio, bestämmde att vi skulle åka på bio i Borlänge och titta på Pirates och the Caribbean.
 
Blev lite hår färgning och satte saxen i håret på tobias, sen drog vi, anderssonarna.

Det obligatoriska Donken-målet, sen slog vi ner ändan i Biofotöljerna, med popcorn i knät och 3D-glasögonen på näsan.




HOROSKOP 23/5
Det är dags att prioritera kärleken och glömma bort arbetet för en stund.
Män och kvinnor förhandlar sig fram... Men allt fungerar bäst i sängen.

yeah, I can tell ;)



Nu sitter jag framfördatorn och inväntar startskottet för pluggtime. Sitter & gluffsar i mig melon och mango bitarna jag så fint skurit upp till mig själv. Måste ha tänkt på en elefant när jag skar upp dem dessutom, för nu skjuter magen ut 5 dm från ryggraden.




TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0