Nemas problemas!


Efter regn kommer sol


Och jag spenderade kvällen igår nere vid vanåvallen, sålde korv, tuggade i mig lite godis och tittade på damernas match. Det var en fin kväll, mellan regnskurarna letade sig solen fram bakom molnen och värmde aningen.

Kommer hem, lagom kall och slänger mig på den där kärleken som hittat något mer spännande än mig, och skapat ett beroende av ett crosspel på iphonen.
Klickar på ettt nytt avsnitt av c/o Segemyhr och kryper till kojjs.

Det börjar bli dax att byta och ta min sängen till lägenheten om det här ska funka. Sängen är lite för trång för att vi ska hålla sams. Jag lär mig aldrig hur det ska vara utan vi blir alltid osams om vem som ska sova med Elefanten, brottsningsmatch och slagsmål innan vi somnar utmattade men tack och lov som vänner i allafall.



Fått mitt välförtjänta (eller?) VG i religion, så gott som avslutat Engelska B och ligger efter med bokrecensionen i svenska. Nemas problemas!

Dock har jag just misslyckats med att få min bror att skolka. Istället för att umgås med sin kära syster som han saknar så mycket. Men det kanske var meningen att han skulle göra sitt matteprov, hade ändå inte haft råd att åka till Borlänge en vända ikväll.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0