Fredag3n den 6 Maj


Måste bara säga tack till Malin och Theres som står ut med mig! (annars, fortsätt låtsas)
Slarvmaja och klumpiduns som jag är ..


Satt just här och funderade på vad jag gjorde under gårdagen. Närminnet är som en guldfisks ..

Men så kom jag på, jag gjorde ju en massa roligt igår!
- Tittade på gamla nostalgiska barnprogram från 80-90-talet, Ringde ett samtal till Kroatien, Bokade paris resa, läste tobias Slizt tidningar på toaletten, (ganska bra tidning ändå måste jag säga. Inga modemagazin här inte..)  och gjorde potatisgratäng med hamburgare!


Idag kör jag lite gangster-Jonna med mjukisbyxer och stor huvtröja. Lite avslappnat sådär innan det är dax för att fläta håret och ställa sig i baren och se på när människor super upp sina pengar! :)


TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0