Hakuna matata!

- Det är ord som är bra! Ett motto jag kör starkt på fram till 10 Juni.



Det är grötkaos i mitt huvud. Har hoppat från tvåans- till femmans växel (ekodriveing?) med skolarbetet och kan se mitt uppsatta mål. Dock har jag också med mina mattematiska uträkningar insett att jag kommer snubbla, eller få motorstopp på mållinjen. Attans..

Sen vill jag hjälpa och ställa upp för alla andra samtidigt, sista prioriterade person på listan är jag själv. Då får man lite problem. Men ett tack till Johannes Hansen och hans föreläsning förra veckan som hjälper tänka, prioritera och handla på andra sätt ibland.

Vad jag dock inte lyckats komma till ro med än är min fotbollskarriär. Som ständigt ger mig dåligt samvete för att skolan tar så mycket tid. Inte för att de lider över att jag inte är där men..





Min svåger, kära Andreas som är så sjuk. Jag hoppas att, och ska försöka ta oss tid och hälsa på honom i veckan kanske.
Idag träning, I morgon Stockholm, Onsag; Jobb, Torsdag; Örebro, Fredag; Jobb  .. jo men nog ska det gå att få en ett besök till Falun någonstans därimellan allt!





& du är det bästa jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0