26 November

Det är helt otroligt
Idag var det sista dagen som farmor levde och i morgon, 1 advent får hon till himlen för att stanna, för 1 helt år sedan.. 
Min finaste farmor, min ängel



"Om det inte vore för sista minuten skulle jag inte få någonting gjort" .. 
- and that's so damn true!

Igår hade vi nog en av de jäktigaste dagarna på länge. Oh jädrar vad effektiv man är!  
Ska sammanfatta mig kort. Jag ser fram emot dagen på julskyltningen!
Vi fick det mesta klart till igår och nu är det bara lite små pyts kvar.
Mitt i all hets fick jag hjälpa mina arbetskamrater för att gå till nästa jobb och servera .. vilka?
Det fanns inte en svensk själ förutom jag i hela restaurangen ... em WHAT!?

Men sen kom det ett gäng nyblivna 18 åringar och härjade, när jag slutade..

Kommer hem; min telefon är död, Någon (läs: jag) hade snott skarvdosan (ner till vår monter), det fanns alltså ingen ström, vilket innebar inget internet, ingen tv, ingen tvbox. Hade dessutom hunnit hoppa i pyjamasen och kunde inte ringa någon eftersom jag heller inte hade någon levade telefon.
.. men det är inte slut där. - Tobias som varit i mora med jobbet hade vår telefonladdare.
I was so lost
Har aldrig kännt mig så ensam i hela mitt liv.








NU:
Vi ses i Lokstallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0