A day off!


Yes! Tagit en "day off" idag. Känns rätt OK. Mailade Rektorn och talade om att jag varken ville eller hade tid att följa med på den obligatoriska studieresan till Högskolan Dalarna i Falun, idag. Han är bra han, vår Martin!

Så nu sitter jag här, morgon frissan, pippi-tröjan och tända ljus och ska sätta igång med plugget, i soffan. Hur fint?!
Så drar jag till skolan på gratislunch, i samma skick.


Igår drog vi till Borlänge kl 18 för att testa på bågskytte! Nice lektion? som dessutom kompenseras med sovmorgon på fredag. Inte så jobbigt nej.
Å ni vet, det var så jädrans roligt alltså! I felt like Robin Hood <3 förutom att jag, till skillnad från honom, inte träffade tavlan ..
Men med hjälp av de goa gubbarna där klarade jag mig sedan upp till andra platsen i "damklassen".


Sen var jag hemma igen vid 23.30 och det första jag ser när jag kommer in genom dörren är Lilla Elephanten som sitter och smaskar i pepparkaksburken!
(han luktar fortfarande pepparkaka hela han!)


TAKE CARE!


Kommentarer
Postat av: Tina

elephanteeeen! söt!

2011-11-22 @ 14:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0