"Äntligen måndag, äntligen"


.. eller ?

Jag låter som en gamla tant som rökt i 47 år, och snörvlar och snyter mig utan förbättring.
Någonting säger mig att en förkylning börjar smyga sig på?

Även om jag gärna gått på lov den här veckan så är jag nöjd med allt jag gjort och åstadkommit den här veckan. Mycket jobb och arbete med skolan. Plikten kallar, så att säga.
Men bowling, thaimat, biltvättning, pyjamasparty, jobb, träning, lite fest och trevligheter.

Igår beställde jag min balklänning och en eventuell studentklänning.
Här är vi ute i god tid minsann, men fatta va nära det är och hur fort det kommer gå!  Oooh the feeling*

Sen gick jag till min kära mamma och fikade och firade hennes eftersom hon fyller idag. La mig i mormors  knä och slumrade till allas prat.



image description


Så fick jag ett alldeles perfekt avslut på mitt höst lov. En mysig hemmakväll med min älskling, romantisk middag (pommes frites & korv), en massa mys, ljus och en massa tok & skojj. Min man, han kan nog vara de knäppaste som gått i ett par skor, guuh va jag älskar honom sen!




TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: Isabelle

MEN SNYGG JACKA!! säg till mig när du inte vill ha den längre.. ;) <3

2011-11-08 @ 10:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0