En kopp kaffe?




Om ni skulle fråga mig vad jag har gjort idag så skulle jag svara; - "Druckit kaffe"
Började dagen med en lite smörgås och två koppar till frukost, på Håkis med Lisa. 
Gick hemmåt, tog ett stopp på Selin's på vägen och tog en kaffe latte och snackade lite. 


Åkte sedan till Majsingbrax och tog en kopp till och redigerade bilderna för affärsplanen. 
Stackars mage.
Och nu sitter jag och dricker vatten, som omväxling, och skriver på affärsplanen så fingrarna blöder och naglarna flyger.
Tyckte jag såg skymten av Tobias för ett tag sedan. Ser nu att det står ett tomt ölglas bredvid mig så han måste ha setat här nyss i allafall. Men jag är som sagt så inne och koncentrerad på vad jag håller på med nu. MÅSTE få klart den här förbannelsen i ett utkast innan jag går till jobbet. 





Hoppas ni haft ett härligt höstlov!
TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0