Fäktning som fäktning, svärd som svärd?

Sitter i den kalla cykelbussen, hopkrupen under min stora varma jacka. Har gått in i min egen lilla bubbla med hörlurarna och låter musiken fylla mitt huve - inte tömma, utan fylla mitt huve med ännu mer tankar på obegripliga ting. Men här får jag vara för mig själv, i min bubbla. Det ända som stör mig är träsmaken i rumpan som jag inte orkar göra nått åt för det är så kallt utanför jackan..

Vi har varit i Falun och provat på fäktning.
... Tråkigast jag gjort i hela mitt liv.
Det är inte den stackars sportens fel, som i sig egentligen är ganska häftig, nej det var den jävla idiot, gubbjäveln med tjocka magen och lågkalsongerna upp till naveln, som var ledare.
- en riktig idiot.
Som gjorde mig så ledsen att Jessica såg det på mig. Önskade i två timmar att vi skulle få åka hem, och allt är hans fel.


Men nu har vi fått en MAXburgare och hemma väntar någonting fint att drapå min kropp!

Och helgen ska bjuda på någonting riktigt NICE har jag hört ;)



TAKE CARE!
/jons jonna frida elisabeth andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0