God people! you're incredible ..

jesus christ ...

Jag säger ingenting, så är ingenting sagt. 
 
Bara tack till Cayenne och Kalle, som vill att jag ska veta att jag är bäst.


Idag kör jag soffläge. Eller i allafall pyamas och plugg framför TV:n. Eftersom vädergubben även idag valt det typiska höstvädret, att täcka himlen med ett grått täcke, gör att jag inte känner någon speciell ångest över det.
Tappade mitt USB i badkaret medans jag duschade igår. (fråga mig inte hur..)   - Men om ni nu promt ska veta så låg det på spegel och rasade ner när jag skulle dra bort draperit. Trodde att min sista stund var kommen, (eller USB:st sista stund) och såg hur hela mitt liv rasade och allt försvann. Innehållet i mitt USB är typ mitt liv, förstår ni.
Men som tur har det gått bra..

Nu ska jag skriva ett helt tal, göra klar en form av artikel, på engelska, och skriva klart hemuppgiften om mental träning på Idrott B innan jag får göra någonting annat .. !




Have a nice day


Kommentarer
Postat av: katta

Tycker så mycket om dig kära vän!!

2011-11-13 @ 21:30:16
Postat av: Anonym

Har du bloggtorka ibland? Svårt att komma på ideér eller letar efter nya spännande saker att fylla bloggen med? Kolla in: http://www.bloggtorka.se



Lägg in dina egna tips och få en bra länkning med!

2011-11-13 @ 23:04:09
URL: http://www.bloggtorka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0