Happyface!


Jag tror jag försökt förklara känslan förut. När man är så glad och lycklig att det kliar i skinnet för att glädjen försöker tränga sig ut överallt och man skrattar av tanken som får en rosenröd om kinderna.
Aa, ni vet.


Så är jag just nu. Inte gjort ett jota i skolan på hela dagen, knappt varit där. Men lika glad för det är jag
Fick ett samtal från Ulf på ungföretagsamhet och jag är den uttagna reserven till Tjejer och ledarskap! Whhaappahooo !!! Så på tisdag drar jag tillsammans med Kamilla och Nellie till Sälen för två, vad jag tror kommer bli, helt fantastiska dagar! Fy fan så jävla roligt!

Och dessutom har vi bestämmt och bokat en helg, även denna gång i Sälen, fast tillsammans med familjen och två andra familjer som vi har brukat åka tillsammans med tidigare år. Det kommer bli så jävla mysigt!


Nu har jag pussat på världen underbaraste kille. MIN tobias. Så nu ska jag handla lite inför kvällen då världen bästa Emma kommer och käkar tacopaj och myser ihjäl kvällen. Hur bra?! :D
Aa, jag har det för jävla bra!




Men gropen som dom gräver kommer dom själva falla i
Men när dom slåss för att skydda sin hierarki
För vad tror dom växer upp när så mycket hat gror?
Tänk i andra banor, jag ber dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0