I städartagen!


Long time no see, right ?


För vanlighetens skull har gubben Höst även idag målat himlen i täckgrå och dis, så att vi knappt ser över till lägenheten på andra sidan allégatan.

Trodde även att han målat allt i gått inne hos oss med. Men nu har jag städat och allt har fått sin naturliga glas, så det gråa hos oss var bara av en annan from.


Till skillnad från igår när solen tidigt sperd glädje på den blå himlen. Påtal om gårdagen
då jag började med en skön promenad tillsammans med Sofie, i vädret som förmedlade vårkänslor! 
Så spenderade vi så även eftermiddan tillsammans på Håkis, skrattade och pratade. Hon är fin hon, Sofie. Innefrån & ut!

Sedan mötte jag upp Tobias och fick sällskap av Linus till hockeyn på TV, innan vi drog till morsan för att få lördags middagn, (som vi tidigare under dagen bjöd hem oss till)
allt för mätta och belåtna gick vi hem, gosade ner i soffan och såg på den fina, mysiga och lite sorgliga filmen Up.



TAKE CARE!





Nu ska jag sätta fart med allt som måste vara klart inför veckan som kommer!
I morgon åker vi till Borlänge på Bågskytte, någonting som ska bli väldigt trevligt men som jag egentligen inte har tid med över huvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0