Ju mer de spottar på mig desto snabbare kommer jag att blomma!

Håll hårt i din god vän för där ute finns det gott om ormar
Gå med dem som vill dig väl, även om dina fickor är tomma


Verkligen en grym låt!


Kände mig väldans nöjd med mig själv när jag gick hem från skolan igår. Fick en ett riktigt skönt flow i mitt arbete inne i min lilla bubbla och fick mer gjort än någonsin.
Har en känsla av att det flow:et får en liten rubbning nu när två timmar matte väntar ... av någon anledning.

Annars fick jag ett spontan besök av en av de bästa tjejerna i hela världen, Sara.
En av få som jag litar på till 250 %
handlade till en lite lyxigare tisdagsmiddag, gick ner till ishallen och kikade på svettiga hockeykillar och avslutade med en otrevlig men bra film om judeförintelsen.


Nu ska jag njuta resten av den här fina dagen (så snart den här jävla matten är slut ..)
Ta en fika med en fin Katta, träna bara leva och avsluta dagen med att skriva klart och skicka in affärsplanen! punkt


sudda, sudda, sudda bort dem som hugger dig i ryggen när du vänder dig om


- Kapten Röd
Fläcken som aldrig går bort


Kommentarer
Postat av: katta

<3

2011-11-09 @ 18:45:19
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0